Prema podacima Američke zdravstvene organizacije, svake godine dijagnoza raka dojke se potvrdi kod 2,1 miliona žena širom sveta, što rak dojke čini najčešćim tipom među ženskom populacijom. U Srbiji,od raka dojke oboli preko 4,000 žena godišnje.
Svakog oktobra, Aptiv fabrike širom sveta sprovode kampanje podizanja svesti i promovišu redovne kontrole, rane dijagnoze i blagovremene efikasne tretmane. Oktobar je mesec borbe protiv raka dojke, a u Aptiv-u se pridružuju promovisanju važnosti i značaju ranog otkrivanja ove bolesti radi poboljšanja prognoze i preživljavanja žena.
Aptiv Leskovac je podelio rezultate svoje interne kampanje i inicijative zaposlenih za podizanje svesti o prevenciji raka dojke. Tokom meseca oktobra, muškarci i žene su nosili bedževe sa prepoznatljivom roze trakom kako bi promovisali važnost ranog otkrivanja raka dojke. Zaposleni su prikupili 380.500 dinara.
Ova akcija je bila deo tekuće kampanje i aktivnosti za dobrobit i zdravlje zaposlenih u kompaniji Aptiv u Leskovcu – jer je u julu u saradnji sa Domom zdravlja u Leskovcu organizovan besplatan specijalistički lekarski mamografski pregled, namenjen zaposlenim ženama starijim od 45 godina.
„U Aptiv-u, zdravlje i bezbednost naših zaposlenih, njihovih porodica i zajednica u kojima poslujemo je odgovornost koju shvatamo veoma ozbiljno, zato smo ponosni da damo svoj doprinosu prevenciji bolesti kroz informativne kampanje i vršenje lekarskih pregleda uz pomoć naših saradnika“, rekla je Jelena Jovanović, menadžer ljudskih resursa u fabrici Aptiv Leskovac.
Aptiv je globalna tehnološka kompanija fokusirana na omogućavanje održivije budućnosti. Sa sedištem u Dablinu, u Irskoj, i više od 180.000 zaposlenih, Aptiv širom sveta pruža najvećim svetskim proizvođačima automobila rešenja koja vozila čine bezbednijim, zelenijim i povezanijim. Aptiv u Srbiji posluje od 2015. godine i sa ponosom je obezbedio više od 11.000 radnih mesta širom Novog Sada, Leskovca i Zaječara.
infocentarjug.rs