Grad Leskovac se od juče zvanično ponosi još jednim gastronomskim brendom. Nakon roštilj mesa, ajvara i sprže, Zavod za intelektualnu svojinu je uručio rešenje o brendiranju Leskovačke ljutenice, odnosno sertifikat Leskovačka ljutenica.
„Leskovačka ljutenica je još jedan specijalitet dobro poznat Leskovčanima, neizostavan u toku zimske trpeze, poznat kao hrana koja otvara apetit i budi sva naša čula. Leskovac je i grad gurmanluka, dobre hrane, visoko pozicioniran na mapi gastronomskih centara ne samo Srbije već i čitavog regiona. Najčešće asocijacije na grad Leskovac su dobar, kvalitetan roštilj i paprika, odnosno ajvar. Zato smo u prethodnom periodu energiju uložili u brendiranje roštilj mesa, ajvara, sprže. Ovi gastronomski brendovi su specifičnosti na koje smo ponosni i koje ističemo sa ciljem da još više pronesemo glas o našem gradu i pomerimo granice naše prepoznatljivosti“ – rekao je predsednik Privremenog organa grada Leskovca Goran Cvetanović i podsetio da je grad podržao brendiranje ljutenice sa skoro milion dinara.
„Nakon rada od dve godine dobili smo novi brend, Leskovačku ljutenicu. Uz pomoć grada i gradonačelnika Cvetanovića postigli smo ovo i zahvaljujemo se na tome. Jedina smo privredna komora u Srbiji koja se bavi očuvanjem ovog autentičnog. Drago mi je što smo uspeli u tome, nadam se da ćemo prefiks „leskovački“ zaštititi i uključiti i druge brendove i ostaviti u nasleđe iza nas. Drago mi je što su to shvatili i proizvođači i sada smo ponosni nosioci pet brendova. Tri proizvoda, od 85 u Srbiji, su međunarodno zaštićena i još moramo raditi na tom polju“ rekao je Goran Jović direktor Regionalne Privredne komore za Jablanički i Pčinjski okrug.
U znak zahvalnosti Jović je predsedniku Cvetanoviću uručio zahvalnicu za podršku i napomenuo da je proces započet dok je Goran Cvetanović bio gradonačelnik Leskovca te da će sertifikat biti u gradu.
infocentarjug.rs