U okviru kampanje „Kad pijem ne vozim“, ministar unutrašnjih poslova Aleksandar Vulin i direktor policije Vladimir Rebić danas su, sa direktorom Agencije za bezbednost saobraćaja Duškom Pešićem i direktorom Apatinske pivare Igorom Vukašinovićem, povodom predstojećeg „Bir festa“ podsetili na rizike vožnje pod dejstvom alkohola i apelovali na građane i posetioce festivala da se ponašaju odgovorno u saobraćaju, jer tako štite svoj život, ali i tuđe.
„Želim da se zahvalim Apatinskoj pivari na dugogodišnjoj saradnji i na tome što pokazuje koliko je socijalno odgovorno preduzeće. Akcija “Kad pijem ne vozim“ jeste akcija koja nas podseća na jednostavne životne istine i na to da svako od nas mora da donese tu važnu odluku da sačuva svoj život i sačuva živote drugih. Prošle godine je 100 vozača izgubilo život zato što je bilo pod uticajem alkohola. Ove godine, od 1. januara do danas, preko 27.000 vozača je isključeno iz saobraćaja zato što su vozili pod uticajem alkohola. Svako od njih je mogao da pogine. Svako od njih je mogao da ubije nekog drugog“, poručio je ministar unutrašnjih poslova Aleksandar Vulin.
Zahvalivši se Ministarstvu unutrašnjih poslova, Agenciji za bezbednost saobraćaja i Upravi saobraćajne policije, direktor Apatinske pivare Igor Vukašinović još jednom je apelovao na sve koji konzumiraju alkoholna pića da nikako ne sedaju za volan.
„Apatinska pivara je u proteklih 15 godina investirala oko 130 hiljada evra, u alkometre najsavremenije generacije, usnike za alkometre, fluorescentne zaštitne prsluke“, naveo je Vukašinović, istakavši da je ovo mali doprinos na jačanju svesti o ovoj izuzetno važnoj temi.
Direktor Agencije za bezbednost saobraćaja Duško Pešić je takođe apelovao na vozače i upozorio da i najmanja količina alkohola negativno utiče na vozačke sposobnosti.
„Imajući sve ovo u vidu, važno je koristiti različite pristupe i mere kako bi do što većeg broja vozača doprli odnosno odvratili od vožnje u alkoholisanom stanju. Iskustva iz sveta pokazuju da se najbolji rezultati postižu kombinacijom prevencije i represije. Kampanja „Kad pijem ne vozim“ je upravo zasnovana na tome“, naglasio je direktor Agencije Pešić.
Ove godine obeležava se 15 godina od pokretanja kampanje „Kad pijem ne vozim“, što je čini kampanjom sa najdužom tradicijom u kojoj Ministarstvo unutrašnjih poslova i Uprava saobraćajne policije učestvuju.
infocentarjug.rs