JKP "Vodovod" – Variranje pritiska u mreži

Redakciji Info centar juga dostavljeno je saopštenje za javnost JKP „Vodovod“ koje prenosimo u celosti:

„Od ponedeljka 09.01.2017. godine JKP „Vodovod“ Lebane ima problem sa variranjem pritiska u vodovodnoj mreži. U višim krajevima Lebanske opštine korisnici ostaju bez vode baš zbog ove varijacije pritiska u mreži, dok su sela Konjino i Ždeglovo bez vode. 

Sa postrojenja za preradu vode za piće u Grgurovcu nam šalju vodu za piće 40 l/s što je više nego dovoljno da bi kompletna opština bila snabdevena vodom. Zbog velikih mrazeva u predhodnim danima veliki broj korisnika je povećalo svoju potrošnju samim tim što je otvorilo svoja točeća mesta kako im kućna instalacija ne bi umrzla. Tehnička služba JKP „Vodovod“-a je konstatno na terenu i nije utvrdila ni jednu havaraju koja u ovakvim vremenskim prilikama može da bude „podmukla“ i nije vidljiva. Zasad nismo uočili veću havariju koja bi uticala na variranje pritiska u mreži.

JKP „Vodovod“ Lebane moli i apeluje na potrošače da namenski koriste vodu za piće kako se ne bi dešavalo da nam delovi opštine ostanu bez vode za piće.

Ujedno se u ime JKP „Vodovoda“a Lebane i u svoje lično ime izvinjavam korisnicima koji su u ovim danima imali problem sa vodom. Zamolio bih sve građane da svoje primedbe na rad Vodovoda kao i na radnike vodovoda mogu uputiti na e-mail vodovodlebane@gmail.com, na broj telefona 016/843-909, 066/8888-538 ili lično u prostorijama JKP Vodovoda, navodi se u saopštenju koje potpisuje direktor JKP „Vodovod“ Dejan Kostić.

 

 

Scroll to Top