Nekoliko gradjana Lebana koji imaju problema u vodosnabdevanju obratilo se elektronskom postom na adresu vodovoda i odgovora nije bilo.
Gradjani koji su imali problem sa vodom, tim putem obratili su se mediju INFO CENTAR JUGA sa molbom da oni kao javno glasilo pokusaju kod direktora da se informisu zbog problema sa vodosnabdevanjem.
Kada je Glavni urednik pozvao direktora Vodovoda Biljanu Kostić, ona je urednika uputila na pravnika JKP Vodovod-a, g-dina Kovinića. I kada je napokon uspostavljena telefonska veza sa Kovinićem, koji i nije baš bio raspoložen za razgovor sa urednikom ovog medija, odgovorio je da niko u Javnom preduzecu Vodovod ne zna da komunicira putem e-maila i da ne moze da pruzi relevantne informacije tim putem i brze bolje spustio telefonsku slusalicu.
Zvuci skoro neverovatno da u eri pametnih telefona,brzog Interneta, Vibera, u 21 veku u jednom javnom preduzecu koje je od vitalnog znacaja za sve gradjane Lebana ne postoji nijedna osoba koja komunicira elektronskom postom. Ili je mozda to samo opravdanje za svoj nemaran rad.
Jedno od ove dve mogucnosti je sigurno ali je pitanje koje.
Ukoliko jedan pravnik Javno kominalnog preduzeća ovako razgovara sa predstavnikom medija, možemo zamisliti kako se tek razgovara sa običnim građanima!