Opština Medveđa realizuje projekat „Uspostavljanje jedinstvenog upravnog mesta u opštini Medveđa“ uz podršku Ministarstava državne uprave i lokalne samouprave. Osnovni cilj projekta je modernizacija rada i kvalitetnijeg pružanja usluga građanima i privrednim subjektima. U Opštinskoj upravi opštine Medveđa uspostavljena su sledeća Jedinstvena upravna mesta:
– Jedinstveno upravno mesto za postupak ostvarivanje prava na dečiji dodatak i postupak utrđivanje i naplate naknade smeštaja dece u predškolsku ustanovu
– Jedinstveno upravno mesto za postupak pružanja savetodavne pomoći ugostiteljima i postupak za ukidanje važenja rešenja o kategorizaciji ugostitelja i izmenu podataka u sistemu „e-Turista“;
– Jedinstveno upravno mesto za ostvarivanje prava na novčanu socijalnu pomoć i prava na priznavanje statusa energetski ugrženog kupca;
– Jedinstveno upravno mesto za postupak ostvarivanja prava promene ličnih podataka u službenoj evidenciji korisnika Javnog komunalnog preduzeća „Obnova“ i postupak promene ličnog imena;
– Jedinstveno upravno mesto za postupak ostvarivanja prava promene ličnih podataka u službenoj evidenciji korisnika Javnog komunalnog preduzeća „Obnova“ i postupak upisa poreskih obveznika u evidenciju Lokalne poreske administracije na osnovu poreske prijave.
Zahvaljujući jedinstvenom upravnom mestu, građani i građanke će moći da na jednom mestu podnesu svoje zahteve, dobiju sve relevantne informacije i da nakon brze i efikasne saradnje svih relevantnih organa za konkretan postupak, a u komunikaciji sa samo jednim organom odnosno službenikom, dobiju i odgovarajuće rešenje, potvrdu i slično.
Osnovna ideja uvođenja jedinstvenog upravnog mesta je da ono postane most između građana i uprave i jedinstvena pristupna tačaka. Jedinstveno upravno mesto nije ništa drugo nego jedan šalter, jedna kancelarija ili e-portal putem kojih se građani obraćaju upravi kada imaju potrebu da završe neki posao i tako ostvare neko svoje pravo.