JP „Pošta Srbije“ detektovala je novu prevaru kojom se zloupotrebljavaju ime i obeležja kurirske službe „Post Ekspres“.
U pitanju je fišing prevara (pokušaj krađe podataka građana) čija su meta korisnici aplikacije Vocap i nekih sajtova za kupoprodaju.
Prevarne poruke koje korisnici dobijaju sadrže link ka lažnoj stranici „Post Ekspres“ usluge, koja nije u vlasništvu JP „Pošta Srbije“, a na kojoj se traži uplata novca putem platnih kartica.
„Ističemo da ni ‘Pošta Srbije’, ni ‘Post Ekspres’ ne komuniciraju sa građanima na ovaj način i savetujemo im da budu dodatno oprezni, da ne otvaraju linkove u primljenim porukama i da ne unose svoje podatke“, saopšteno je iz JP „Pošta Srbije“.
U sklopu mera koje preduzima na sprečavanju i otkrivanju prevarnih aktivnosti, „Pošta Srbije“ obavestila je i MUP Srbije – Odeljenje za visokotehnološki kriminal kako bi preduzeli mere na otkrivanju počinilaca ovog krivičnog dela.
Izvor: Sputnik