Nova manifestacija, koja je prvi put održana prošle godine (2018.) i koja je odmah privukla veliki broj posetioca, još jedna je u nizu manifestacija koje u značajnoj meri mogu da doprinesu razvoju turizma opštine Vlasotince.
Ideja festivala je da na jednom mestu okupi proizvođače domaće hrane i pića juga Srbije, promoviše ih i podstakne na dalji razvoj. Cilj je da se istakne značaj gastronomije u kreiranju turističke ponude, sa samim tim i da se podstakne ideja o brendiranju gastronomske ponude juga kao prepoznatljive turističke destinacije.
Na prvom festivalu 2018. godine učestvovalo je 54 izlagača, i to udruženja koja se bave očuvanjem tradicije i običaja, kao i poljoprivredna gazdinstva i firme koje se bave proizvodnjom zimnice, mlečnih proizvoda, vina, rakije, zanatskog piva, domaćih sokova i peciva.
Turističke organizacije iz regiona promovišu svoje gastronomske manifestacije, promovišu se smerovi turizma, ugostiteljstva i gastronomije srednjih i visokih škola iz okoline, organizuju se predavanja za ugostitelje, predavanja na temu razvoja malog preduzetništva i razvoja poljoprivrednih gazdinstava, zadruga.. Za najmlađe se organizuju radionice na temu pripreme zdrave hrane.
Festival prati i muzičko-zabavni program, sa nastupom folklora i muzičara.